Hur gör jag om jag vill komma i kontakt med er?

Kontakta oss genom att antingen ringa till oss på 08-658 67 97 eller genom att skicka e-post till [email protected].

Vad har ni för öppettider?

Vi har öppet måndag till fredag mellan 10.00-18.30 samt på lördagar klockan 11.00-16.00 och söndagar mellan 12.00-16.00.

Hur gör jag om jag vill returnera en vara?

Kontakta oss på 08-658 67 97 så hjälper vi dig. Du har 14 dagar från det att du mottagit paket att åberopa reklamation. Tänk på att alla förpackningar måste vara obrutna för att vi ska godkänna din reklamation.

Vilka betalningslösningar erbjuder ni?

Vi samarbetar med Klarna och använder oss av deras modul Klarna Checkout.
Det innebär att du som kund själv har möjlighet att välja mellan faktura, direktbetalning mot bank eller kort.

Med Klarna Checkout genomför du först ditt köp och väljer därefter ditt betalningssätt.

Alla betalningar sker via en PCI-certifierad samarbetspartner (Klarna). All överföring av information sker i krypterad form. Vid kortbetalning uppges kortnummer, kortets giltighetstid, CVC-kod samt för vissa kort en 3D Secure kod.

Vid köp mot faktura eller delbetalning krävs en så kallad mikroupplysning. Detta sker av Klarna och påverkar inte din kreditvärdighet och syns inte heller hos banker eller kreditgivare. Detta sker för att göra betalning säker för båda parter.